jadesmith

Häng med på en resa i mitt liv

Första inlägget och en ny mig!

Kategori: Life

 
Vet att bilden är dålig men jag ville köra igång med bloggen nu! Jag har alltid varit den som aldrig tränar och äter vad jag vill utan att tänka på vad som kan hända. Nu har jag bestämmt mig för att börja äta nyttigt och träna. Inget mer vetemjöl, socker eller annan skräpmat. Inga mer nattmackor. Nu gäller det att träna och hålla mig till en bättre kost.
 
Det kan va svårt att sluta med allt gotta på en gång men GUD vad det är värt det!Tänk på vilken snygg kropp du kommer ha sen. För att hålla mig till vad jag säger att jag ska göra använder jag en app som heter PumpUp. Där kan man lägga upp sin egen träning, lägga upp bilder och följa andra från "PumpUpFam" för insperation. (inte reklam, älskar bara appen)
 
Har hållit på i ungefär en vecka nu och ser och känner redan resultat. Jag är gladare, snyggare och mycket mer konsentrerad i skolan. Om du vet av dig att du kanske inte äter så bra så tycker jag att du ska göra som mig och ändra din livstil!
 
 
 
 Hoppas på att försöka lägga upp ett inlägg kanske 2-3grr i veckan till att börja med xx

KOMMENTARER:

  • Ida säger:
    2014-12-17 | 17:27:49
    Bloggadress: http://alwaysida.blogg.se

    Jag vill börja träna, men jag vet inte hur.

    Svar: prata med dina föräldrar! du och din mamma kanske kan ta promenader tillsammans. jag brukar träna med några kompisar så känns det inte äns som träning! (: lycka till
    Jade Smith

Kommentera inlägget här: