jadesmith

Häng med på en resa i mitt liv

Lazy Day

Kategori: Life

 
Ibland vill man bara ligga kvar i sängen för alltid och titta på film. Och nån gång sådär så kan man ju göra det, en sån dag är det för mig idag!
 
Har bara varit inne hela dagen och tittat på serier och sovit. Jag började dagen me att småstäda, plockade upp lite i mitt rum. Eller ja egenegentligen så började dagen kl 2 på morgonen när jag av nån anledning vaknade och kollade på 4-5 avsnitt av American Horror Story (de ä typ den bästa serien någonsin så jag har börjat titta om på den igen). Men jag klev upp strax efter 8 och tog en varm dusch, sen gick jag till köket.
 
Till frukost åt jag en tomat & ägg macka, en kopp varm choklad och lite blåbär, mums! sen gick jag faktist ut men bara en kort stund för att ta några bilder och mata katten (har en utekatt) 
 
När jag kom in igen satte jag mig framför datorn, lyssnade på musik och skrollade på Tumblr i 2immar. Fick ont i huvudet så jag tog huvudvärkstabletter och somnade. Och nu skriver jag de här!
 
Tips på filmer/serier till en "lazy day":  American Horror Story (serie, skräck)
                                                        The Nightmare Before Christmas (julfilm)
                                                        Harry Potter (film, fantasy, äventyr)
                                                        Two Night Stand (film, komedi, om du är över 14)
                                                        The Other Woman (film, komedi)
                                                        Pretty Little Liars (serie, drama)
                                                        The Vampire Diaries (serie, drama)

KOMMENTARER:

  • ♫♪ sandra säger:
    2014-12-28 | 17:40:29
    Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se

    gott!

    Svar: ja det var det verkligen:)
    Jade Smith

  • Ida säger:
    2014-12-28 | 22:59:22
    Bloggadress: http://alwaysida.blogg.se

    Fina bilder, och gott!

    Svar: tack (:
    Jade Smith

  • milina.blogg.se säger:
    2014-12-29 | 15:16:42
    Bloggadress: http://milina.blogg.se/

    vilka mysiga bilder!

    Svar: tack tack! 😊
    Jade Smith

  • Ida säger:
    2014-12-29 | 21:30:09
    Bloggadress: http://alwaysida.blogg.se

    Alltid skönt med en "slappdag".
    Svar: Kanske för att solen är där? :)

    Svar: ja de är det verkligen!
    Jade Smith

Kommentera inlägget här: